رنگ کار پلی یورتان

گروه رنگ کاری صنعتی بابایی برای رنگ آمیزی انواع قطعات پلاستیکی، استیل، آلومینیوم و شیشه خدمات ارائه می دهد. استفاده از دستگاه های مدرن و دانش و تخصص برای تولید این رنگ ها و کنترل کیفی دقیق آن ها باعث جلب رضایت مشتریانی شده است که برای پوشش دهی انواع محصولات از این رنگ ها استفاده می کنند. برای آشنایی با خدمات این مجموعه مانند رنگ آمیزی قطعات پلاستیکی به بخش های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

خرید رنگ پلی یورتان

خرید رنگ پلی یورتان به دلیل مقاومت و خاصیت کاربردی که دارد با استقبال صاحبان صنایع رو به رو شده است. این رنگ انتخاب مناسبی برای نوسازی سطوحی است که در اثر عوامل محیطی در شرایط تخریب قرار می گیرد.

خرید این رنگ برای شرایط های جوی متغیر بهترین انتخاب می باشد. این رنگ در مقابل شرایط نامناسبی مانند باران های اسیدی، و تابش مستقیم نور خورشید دچار رنگ پریدگی نمی شود. اجرای این رنگ در سطوح فولادی و بتنی به همراه یک لایه ی پلیمری انجام می شود. برای خرید این رنگ بهتر است به تولید کنندگانی مراجعه کنید که برای تولیدات خود از مواد اولیه ی با کیفیت استفاده می کنند. مجموعه ی رنگ صنعتی بابایی برای تولید محصولات خود از دستگاه های به روز و مدرن استفاده می کند. برای خرید محصولات می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

فروش رنگ پلی یورتان

یکی از پر فروش ترین رنگ های صنعتی رنگ پلی اورتان است. این رنگ بر پایه ی یک رزین دو جزئی تولید شده است. ویژگی های کاربردی همچون تنوع رنگی بالا، مقاومت به خش، خشک شدن در زمان مناسب و براق بودن از دلایلی است که فروش این محصول را با استقبال مواجه کرده است.

برای ایجاد یک لایه ی محافظتی و زیبا سازی انواع محصولات مانند درب های چوبی، پارکت و مبلمان از پلی اورتان با رزین اپوکسی محافظ استفاده می کنند. فروش این رنگ با توجه به رنگ های مورد نیاز صاحبان صنایع مختلف صورت می گیرد. استفاده از رنگ پلی اورتان در صنایعی مانند هوافضا، کشتی سازی، توربین بادی، خطوط لوله و تجهیزات مکانیکی نیز باعث استقبال از این رنگ ها شده است. برای آشنایی با خدمات این مجموعه مانند رنگ کاری قطعات باکالیتی صنعتی به بخش های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

قیمت رنگ پلی یورتان

قیمت رنگ پلی اورتان با توجه به کیفیت مواد اولیه ی آن تعیین می شود. رنگ های پلی اورتان با توجه به کیفیتی که دارند در بازار عرضه شده و قیمت گذاری می شوند. برای خرید این رنگ در گام اول باید تناسب آن را با کاربرد رنگ در نظر بگیرید رنگ های مات یا براق در صنایع چوب استفاده ی زیادی دارند و باعث عدم ضربه خوردگی می شوند.

برخی از رنگ های پلی اورتان با مقاومت بیشتر در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند به همین دلیل استفاده از مواد مقاوم در آن ها از ضروریات مرحله ی تولید است و هر چه مقاومت رنگ بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. برای دریافت اطلاعات در این زمینه می توانید با متخصصان فروش مشورت کرده و بهترین را انتخاب کنید.

اجرای رنگ پلی یورتان توسط رنگ کار پلی یورتان

پردازش و اجرای رنگ پلی‌یورتان به عنوان یک فرآیند تخصصی در صنایع مختلف توسط رنگ کار پلی یورتان انجام می‌شود. اجرای رنگ پلی‌یورتان ممکن است شامل چند مرحله مهم باشد:

1.پیش‌آماده‌سازی سطح
قبل از اجرای رنگ، سطحی که قرار است رنگ شود باید به دقت پیش‌آماده شود. این مرحله ممکن است شامل تمیز کردن سطح، حذف گرد و غبار و انجام سایر عملیات پیش‌آماده‌سازی مورد نیاز باشد.

2. اعمال رنگ پایه‌
رنگ پایه معمولاً ابتدا بر روی سطح اعمال می‌شوند تا زیر لایه‌ای برای رنگ فراهم کنند و به سطح اصلی چسبند. این پایه‌ها ممکن است شامل پایه‌های اصلاح‌کننده، ایزوله‌کننده یا پرکننده باشند.

3. اجرای رنگ پلی‌یورتان
پس از اعمال رنگ پایه، رنگ پلی‌یورتان به عنوان لایه اصلی اعمال می‌شود. این مرحله شامل انتخاب رنگ مورد نظر، اعمال رنگ با استفاده از روش‌های مختلف مانند اسپری، قلم و … است.

4. لایه‌های حفاظتی
بعد از اجرای رنگ، ممکن است لایه‌های حفاظتی بر روی سطح اعمال شوند تا از خوردگی، خش و سایر آسیب‌ها محافظت کنند. این لایه‌ها ممکن است شامل لایه‌های افزایشی (clear coat) و یا لایه‌های محافظ دیگر باشند.

5. خشک کردن
بعد از اجرای رنگ و اعمال لایه‌های حفاظتی، مرحله خشک کردن بسیار مهم است. این مرحله ممکن است زمانبر باشد و معمولاً نیاز به محیط خشک و مناسب دارد.

توجه داشته باشید که فرآیند اجرای رنگ پلی‌یورتان توسط رنگ کار پلی یورتان ممکن است با توجه به نوع محصول، شرایط محیطی، و تجهیزات مورد استفاده متغیر باشد. در هر صورت، رعایت استانداردهای ایمنی، استفاده از محیط‌های تهویه مناسب، و انتخاب مواد مناسب برای پیش‌آماده‌سازی و اجرای رنگ ضروری است.

پلی یورتان از رنگ های پلیمری و با دوام است. این رنگ پوششی در تماس با اسید مقاومت خوبی از خود نشان داده است. رنگ پلی اورتان از ترکیب ایزوسیانات و هیدروکسیل درست شده است.

این رنگ را به صورت ترموپلاست می سازند و قابلیت شفاف شدن دارد. ظاهر این رنگ با دیگر رنگ ها تفاوتی ندارد ولی برخی قابلیت های آن نسبت به دیگر رنگ ها بیشتر است. مواد استفاده شده در رنگ پلی اورتان نسبت به اپوکسی بادوام تر بوده و خاصیت کشسانی دارد. این مواد باعث افزایش مقاومت نسبت به ضربه نیز می شوند. مقاومتی که رنگ پلی اورتان در برابر سایش، فرورفتگی و خراش دارد باعث می شود حتی در مکان های پر تردد نیز از این رنگ استفاده شود. دما و رطوبتی که در محیط است این رنگ را به سادگی خشک کرده و خاصیت ضد احتراق نیز دارد.

مزایای رنگ پلی اورتان

رنگ های پلی اورتان مزایای زیادی دارد. این رنگ ها با توجه به ویژگی های زیادی که دارند برای مصارف مختلف صنعتی تولید می شوند. از جمله این مزایا می توان به پوسته پوسته نشدن، دوام بالا در برابر سایش، سازگاری با محیط و طبیعت، ظاهری زیبا و براق، مقاومت مناسب در برابر شرایط جوی، خشک شدن سریع در دمای پایین، مقاومت بالای در برابر باران های اسیدی، شوینده و املاح اشاره کرد.

این رنگ ها همچنین در برابر سایش مقاومت کرده و روی سطوح حالتی از چسبندگی به وجود می آورد و در حرارت مناسب به زودی خشک شده و در مقابل انواع روغن های صنعتی و شیمیایی استحکام و مقاومت خوبی دارند.

کاربرد رنگ پلی اورتان

مجموعه ی رنگ صنعتی بابایی رنگ کار پلاستیک با انجام انواع خدمات در خدمت مشتریان می باشد. کاربرد رنگ پلی اورتان به دلیل پوشش دهی بالایی که دارد باعث استفاده از آن در صنایع مختلف شده است.

از این رنگ در پوشش دهی تجهیزات مکانیکی مختلفی استفاده می شود. استفاده در صنایع چوب باعث ایجاد یک لایه ی براق بر روی محصولات است. رنگ کردن کابینت ها، نرده ها، بدنه ی انواع خودروها، کفپوش بیمارستان، آزمایشگاه و مکان های بهداشتی، ایجاد پوشش محافظ برای ماشین آلات کشاورزی، صنعت هوافضا، کشتی سازی، کارخانه ها و خطوط لوله با استفاده از رنگ های پلی اورتان باعث بالا رفتن مقاومت این محصولات شده است.

نحوه استفاده از رنگ پلی اورتان

برای استفاده از رنگ های پلی اورتان بر روی سطوح بهتر است در قدم اول سطح را از خوردگی پاک کرده و گرد و غبار و زنگ را از این مکان ها برطرف کنید. استفاده از یک آستر مناسب می تواند به مقاومت بیشتر تجهیزات بیانجامد. این رنگ های شیمیایی با سرعت خشک می شود و نیازی به قرار گرفتن در حرارت به خصوصی ندارد.

بعد از استفاده از رنگ اسپری می توان سطوح را به خوبی یکدست کرد. بهتر است ابزار رنگ آمیزی را در یک قوطی تینر بگذارید. در صورتی که تا به حال رنگ کاری انجام نداده اید می توانید از افراد متخصص کمک بگیرید.