رنگ کاری هیدروگرافی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در صنعت رنگ، تنوع و قابلیت ها و کاربرد های رنگ طیف گسترده ای را به خود معطوف نموده است. کارگاه رنگ کاری صنعتی بابایی طی سالها فعالیت مستمر در زمینه ی رنگ کاری قطعات صنعتی، موفق شده است تا با بهترین متریال و کیفیت همچنین بهره گیری از کادری توانا و ماهر، به رنگ نمودن انواع قطعات صنعتی اعم از قطعات پلاستیکی، استیل،شیشه و آلومینیوم بپردازد. این گروه رنگ کاری با استفاده از رنگ های مخصوص که دارای مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب و خش پذیری دارند، به قطعات دوام و مقاومت بیشتری می بخشد همچنین سبب تنوع رنگی بالایی می شود که این خود امتیاز بزرگی است برای پاسخ به سلایق مختلف. رنگ هیدروگرافی یکی از انواع رنگ می باشد که اغلب برای رنگ آمیزی قطعات داخلی و خارجی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

این رنگ دارای مقاومت بسیار بالایی است و همین مزیت آن را گزینه ی مناسبی برای رنگ آمیزی خودرو قرار می دهد. رنگ هیدروگرافی یکی از جدید ترین روش های رنگ آمیزی  حال و حاضر در دنیا برای قطعات خودرو می باشد.این گروه صنعتی علاوه بر رنگ آمیزی قطعات فلزی همچون استیل و آلومینیوم، بعنوان رنگ کار پلاستیک نیز فعالیت می کند و قطعات تولیدی کارخانه ها را در تعداد بالا به بهترین نحو رنگ نموده و تنوع بخشیده است. رنگ هیدروگرافی دارای قابلیت بالایی می باشد و براحتی میتوان با استفاده از آن در یک قطعه ی معمولی تغییرات چشمگیری ایجاد نمود.

خرید رنگ هیدروگرافی

رنگ هیدروگرافی روشی جدید و نوین در رنگ آمیزی و تغییر رنگ قطعات خودرو می باشد. این نوع رنگ دارای مقاومت بالا و طول عمر زیادی  می باشد بنابراین گزینه ی بسیار خوبی برای رنگ آمیزی قطعات داخلی و خارجی خودرو می باشد. گروه رنگ کاری صنعتی بابایی در نظر دارد با تکیه بردانش فنی و توان بالای خود، رنگ آمیزی بخش بزرگی از قطعات صنعتی را با بهترین کیفیت انجام دهد و سبب ایجاد تنوع در این قطعات شود. رنگ های هیدروگرافی بسیار کاربردی می باشد و براحتی می توان  برای تنوع و تغییر رنگ قطعات خودرو اعم از فلزی و پلاستیکی  از آن استفاده نمود.

پوشش دهی این رنگ بر روی قطعات بسیار عالی می باشد و بصورت یکنواخت قطعه ی مورد نظر رنگ آمیزی می شود. ساز و کار این رنگ با آب می باشد و بصورت رول و ورقه ای قابل فروش می باشد. میزان استفاده از این رنگ همچنین قیمت رنگ کاری پلاستیک به جنس و ابعاد و شکل و عمق قطعه ی مورد نظر بستگی دارد بنابراین با توجه به این عوامل میتوان این رنگ را تهیه نمود. گروه رنگ کاری صنعتی بابایی بصورت تخصصی و بسیار دقیق قطعات سفارشی خودرو را با استفاده از رنگ هیدرو گراف، رنگ آمیزی کرده و تغییر زیبایی در این قطعات ایجاد می نماید. تنوع بالای رنگ هیدروگرافی سبب جذابیت بیشتر این نوع رنگ شده است. از پرکاربردترین طرح های این نوع رنگ میتوان به طرح های چوبی و خط دار اشاره نمود که از جذابیت خاصی برخوردار می باشند.

دستگاه هیدرو گرافی

رنگ هیدرو گرافی امروزه جزء یکی از محبوب ترین شیوه های رنگ آمیزی قطعات صنعتی می باشد. در این روش تنوع بسیار بالا می باشد و میتوان هر نوع طرح دلخواهی را بروی قطعات مختلف پیاده نمود. گروه رنگ کاری صنعتی بابایی با استفاده از این شیوه ی نوین موفق به رنگ آمیزی قطعات مختلف صنعتی شده است و توانسته با مهارت بالایی که دارد این شیوه ی رنگ آمیزی را بر روی سطوح مختلف اعمال کند. رنگ آمیزی بوسیله ی تکنیک هیدروگرافی، کار پیچیده ای نیست و مانند گذشته دشواری های خاص خود را ندارد بلکه امروزه با استفاده از یک دستگاه هیدروگرافی میتوان براحتی قطعات مختلف را رنگ آمیزی کرد و هیچ محدودیتی برای آن قائل نشد. با استفاده از دستگاه هیدروگرافی میتوان تصاویر متنوعی را چاپ و آن را طی فرآیند مخصوص بر روی قطعات انتقال داد. طرح های مختلف بوسیله ی این دستگاه چاپ شده و بصورت یک فیلم بر روی سطح آب انتقال داده می شود و سپس با فرو بردن قطعه ی مورد نظر در آب این تصویر به آن چسبیده و رنگ آمیزی می شود.

گروه رنگ کاری صنعتی بابایی با بهره گیری از دستگاه رنگ هیدروگراف ، طرح های متنوعی را خلق نموده است و این طرح های متنوع را بر روی انواع قطعات اعمال نموده است همچنین با توجه به توانایی بالای این گروه میتوان گفت بهترین رنگ کار پلاستیک در زمینه ی رنگ آمیزی انواع قطعات مختلف پلاستیکی و فلزی می باشد. مقاومت بالای این نوع رنگ در برابر ضربه و خش و تابش نور خورشید، باعث شده از استقبال زیادی برخوردار شود.

هزینه رنگ هیدروگرافی

رنگ آمیزی هیدرو گرافی یکی از جذابترین و در عین حال بروز ترین نوع رنگ آمیزی می باشد که بدلیل تنوع بالایی که دارد محبوب واقع شده است. گروه رنگ کاری صنعتی بابایی علاوه بر خدمات رنگ آمیزی انواع قطعات صنعتی تولیدی کارخانه ها، شیوه های نوین رنگ آمیزی همچون هیدروگرافی را هم در برنامه ی کاری خود قرار داده است تا از این طریق فعالیت خود را گسترش دهد. رنگ آمیزی به روش هیدروگرافی با استفاده از دستگاه هیدروگراف،امکان ایجاد هر نوع طرح و رنگی را بر روی قطعات مختلف خودرو و غیره فراهم نموده است .از این شیوه اغلب برای رنگ آمیزی قطعات داخلی و خارجی خودرو استفاده می کنند. رنگ آمیزی رینگ، داشبورد، آینه بغل و فرمان و غیره بوسیله ی این روش قابل رنگ آمیزی و تغییر رنگ می باشد. گروه رنگ کاری بابایی با استفاده از مهارت و خلاقیتی که در این زمینه دارد، طرح هایی زیبا و خاص را با توجه به سلیقه ی مشتری بر روی قطعات خودرو اعمال می کند.

قیمت رنگ کاری پلاستیک نسبت به رنگ کاری قطعات فلزی کمی متفاوت می باشد بنابراین هزینه ای که برای رنگ آمیزی با استفاده از روش هیدروگرافی باید پرداخت به عواملی چون تعداد ، جنس ، ابعاد، عمق و طرح قطعات بستگی دارد بنابراین برای دریافت اطلاع از هزینه ی رنگ آمیزی هیدروگرافی به سایت این شرکت مراجعه کرده و از طریق تماس با ما، اطلاعات لازم را دریافت نمایید.